הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

כתבות > מדור פרסומי
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

   לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי
 
 

אם רכיבה או ריצה הם חלק בלתי נפרד מהבילוי הספורטיבי שלכם, כדאי לרשום את התאריך הבא: 25-27 לנובמבר
קרדיט: סיגל אביטן תקשורת
הועלה על-ידי: 
דרור סופר לאתר של דרור סופר
24/10/2010, 12:05

                

   

 בעקבות ההצלחה המסחררת של תערוכת

"BIKES 2009":

התערוכה הלאומית לאופניים

BIKES 2010

יוצאת לדרך

אם רכיבה או ריצה הם חלק בלתי נפרד מהבילוי הספורטיבי שלכם, כדאי לרשום את התאריך הבאב-25-27 לנובמבר תתקיים התערוכה הלאומית לאופניים וריצה שם יוצגו ויחשפו כל דגמי ומוצרי הריצה והרכיבה של 2011. התערוכה תתקיים בגני התערוכה באולם 15 על שטח כולל של 2000 מ"ר.

בתערוכת "BIKES2009", שהתקיימה בחודש מאי 2009, ביקרו כ- 21,000 מבקרים אשר נחשפו לתצוגותיהן המרהיבות של 90 מציגים. השנה יגדל שטח התערוכה כדי לאפשר ליבואני האופניים והציוד לחשוף את דגמי ומוצרי 2011 אשר יגיעו לארץ לקראת חודש נובמבר. התערוכה תיערך בגני התערוכה באולם 15, בשטח כולל של 2,000 מ”ר

במסגרת התערוכה ייפגש הקהל הרחב עם דגמי האופניים החדשים ביותר לתחומים המגוונים שברכיבה, יתרשם מתצוגת אופנה רבת רושם של אופנת הרוכבים העדכנית, יקבל הנחות על מותגים שונים ואף יוכלו להתנסות ברכיבת מבחן על זוגות אופניים וחדי-אופן שונים. יחד עם זאת יוצגו מאות אביזרים נלווים החל מקסדות, שלדות, כלי ניקוי, GPS, שעונים, משקפי רכיבה, תוספי מזון, אופנת רכיבה, מלונות אופניים, אופני פעלולים, רפואת ספורט ועוד. התערוכה מיועדת לעודד בנוסף יצירת הזדמנויות עסקיות לשיתופי פעולה בתחום האופניים.

בשטח החוץ הסמוך לאולם, במסגרת "BIKES2010" תתקיים התערוכה – "RUNNING2010" – התערוכה לשוחרי הריצהתערוכת הריצה 2010 תתקיים בסמוך לתערוכת האופניים וגם כן תכלול מציגים מהתחום, החל משעוני דופק, מערכות שמע לרצים, תכשירי הגנה לשמש, חטיפי אנרגיה, קבוצות ריצה, רפואת ספורט, משקפי שמש, מדרסים, חגורות שתייה, בגדי ריצה ואף תיירות ריצה.

בשנים אחרונות חלה עלייה מרשימה במספר רוכבי האופניים בישראל. מגמה זו באה לידי ביטוי בפתיחתן של עשרות חנויות אופניים חדשות ברחבי הארץ, בהיצע הולך וגדל של ביגוד, אביזרים ומוצרים נלווים לענף האופניים ובקיומם של עשרות תחרויות ואירועים של אופניים במהלך השנה. בנוסף גברה בישראל גם המודעות הציבורית והלאומית לנושא האופניים, מתוך חיפוש פתרונות לנזקים סביבתיים, חסכון באנרגיה, תשובות למשבר הכלכלי ותרומה למגמה הירוקה בעולם. כיום, משמשים האופניים ככלי תחבורה מועדף, לפעילות ספורטיבית, לפעילות פנאי, טיולים, כתחביב, לבילוי ואף למפגשים עסקיים.

עמיר אילון, יוזם התערוכה: "האופניים הפכו לחלק מהתרבות הישראלית. אני גאה להוביל בשנית את התערוכה הלאומית בישראל אשר מהווה במה ייחודית ומפגש לאלפי רוכבים מקצועיים ועממיים. אין לי ספק כי התערוכה מובילה פריצת דרך במודעות לקידום עסקי האופניים, הגדלת שוק האופניים בישראל, גברת הבטיחות בדרכים, הגברת מודעות הרשויות לתכנון תשתיות ועוד נושאים בוערים על שולחן ממשלת ישראל כגון: הגדלת התמריצים הכלכליים, שינוי תרבות הנהיגה ונגישות לנכים".

עלות הכניסה היא 40 ש"ח והיא כוללת כרטיס קופונים והנחות בכל ימי התערוכה בשווי הטבות מצטבר של מאות ואלפי שקלים, במסגרת מבצעים ומכירות שיוצעו ע"י המציגים לקהל הרחב באופן בלעדי במהלך התערוכה (ולפי שיקול דעתם של כל מציג ומציג).

קהל היעד

בעלי ומנהלי חנויות אופניים• רוכבים תחרותיים ומקצועיים• רוכבי אורבן• רוכבי Down Hill• רוכבי Cross Country• רוכבי Free Ride• רוכבי טריאתלון• רוכבי כביש• רוכבי שטח• רוכבי שבילים• מטיילים• רוכבים עממי• מאמני ומדריכי אופניים• הקהל הרחב.

שורה תחתונה: התערוכה מתאימה לכל אותם רוכבים או רצים (מקצוענים או חובבניים) ולאלה שבדרך…

גני התערוכה ת"א ביתן 15

שעות פתיחה:

חמישי- 16:00-22:00

שישי- 09:30-14:30

שבת- 10:00-21:00


רשמים מתערוכת Bikes 2009 (קרדיט: סיגל אביטן תקשורת)
רשמים מתערוכת Bikes 2009 (קרדיט: סיגל אביטן תקשורת)

רשמים מתערוכת Bikes 2009 (קרדיט: סיגל אביטן תקשורת)
רשמים מתערוכת Bikes 2009 (קרדיט: סיגל אביטן תקשורת)

קרדיט: סיגל אביטן תקשורת
 
 איגוד האופניים בישראל שולח את רוכבות הנבחרת לאיטליה...
איגוד האופניים בישראל שולח את רוכבות הנבחרת לאיטליה הרוכבות הישראליות בקטגורית ג'וניורס- דניאלה לוי ורותם גפינוביץ', ישתתפו בתחרות באיטליה להמשך
 מערכות Dyna-Sys עכשיו בתצוגה במרכזי השירות של SHIMANO...
מערכות Dyna-Sys עכשיו בתצוגה במרכזי השירות של SHIMANO בחודשים הקרובים ינחתו בארץ מערכות ההילוכים החדשות והמדוברות מבית SHIMANO – Dyna Sys 10 הילוכים. להמשך


לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של דרור סופר...

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2024

הצהרת נגישות