אימון יום שישי הקרוב - נפגש בליגד סנטר, לאימון טכניקה נחמד וטוב של עבודה חוזרת ונוספת בסיניגלים .
נפגש בשעה 07:15 ונצא לאימון בשעה 07:30.
אורך האימון - שעה וחצי עד שעתיים !
האימון יכלול פניות נכונות ומהירות + "מעברי גלים ואמבטיות" + תנועת פלג גוף עליון - כל אחד בקצב שלו. החידוש ´הישן´ נקיים זאת עם מצלמה דיגטלית
כדי לתקן טעויות.
(ילדים ונערים מוזמנים להגיע לאימון זה גם).