הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


stumpjumper fsr m4 בשופ הרים

stumpjumper fsr m4 יד שניה
אתר הרים > סקירות מוצרים > אופני שיכוך מלא > Specialized stumpjumper fsr m4  שנת 2004
Specialized stumpjumper fsr m4 שנת 2004


התמונה להמחשה בלבד
דירוג 4.7 מתוך 5 מבוסס על 5 סקירות.
 
 8/10/2004 :21:42 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל אורטל עם תוכן  מה לגבי גובה הציר המרכזי
 9/10/2004 :14:06 משתמש אנונימי  איתן עם תוכן  הציר זה היתרון !
 8/10/2004 :21:41 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל אורטל עם תוכן  מה לגבי גובה הציר המרכזי


[ ]
לפרסום זה יש: 3 הודעות

                
נכתב על ידי גיא חלמיש  
בתאריך: 26/5/2007   שעה: 09:59
שלח הודעה לכותב הסקירה
ALL MOUNTAIN סגנון רכיבה
מעל שנה תקופת שימוש 
בארץ מקום רכישה
אופניים מעולים שממלאים משבצת נדירה: אופני 4 אינץ ברמה גבוהה ל- all mountain. (המחליפות שלהן בספשלייזד - XC ממוצבות נמוך יותר). החוזקות העיקריות הן רב גוניות והתאמה הן לסינגלים טכניים והן לרכיבת מרתון בצורה אופטימלית. זריזות גבוהה, משקל נמוך יחסית, ושיכוך חלומי (FSR) ומגהץ גם על שבילי 4*4 את המהמרות הקטנות וגם את האלמנטים הטכניים יותר. בעד
תלוי בדגם: בולם המאניטו בלק ב-2004 לא תאם את רמת האופניים (ללא נעילה, כיוונון מוגבל ורך מדי), ו"מרווח גחון" נמוך. תלוי בדגם: ב- 2004 הפרופדל שלי היה עם מצב אחד בלבד. היום הייתי מעדיף לו היו לי 3 מצבים: רגיל, קשה, נעול.
איכות בניית הגלגלים יכולה להיות בעייתית ברכיבות אגרסיביות יותר.
הפותחן המהיר של הגלגלים נוטה להתקשות ולהקשות על סגירה חזקה. שיוף של נק´ המגע שם פותר את זה.
לא מתאימות לרוכבים אגרסיביים מאוד שקופצים הרבה, ויותר מחצי מטר - אם אתם כאלה תקנו אנדורו.
נגד
אני רוכב שנים רבות כביש, שטח טכני, רכיבת מרתון, ו- XC. רכבתי על דגמים מקבילים: קנונדייל ראש, ג´יאנט טראנס.
הראש אופניים קשות ומפנקות הרבה פחות עם שיכוך סינגל פיווט בעייתי בעיניי, והג´יאנט מצוינים ומאוזנים אולם מרגישות יותר מסורבלות וכבדות מהסטאמפג´מפר בעלות הזריזות והמשקל הנמוך יותר.
נסיון במוצרים דומים 
שידרוג בולם קדמי ל Rox Shox Reba. שינוי מפרטים 
אופניים נדירים שניצחו דגמים רבים ומעולים במבחני דרכים שביצעו חוברות אופניים בארץ ובחו"ל. היות והסטאמפג´מפר 2005 ואילך הם אופניים שונים בתכלית (5 אינץ´), דגם 2004 המעולה הופך להיות נדיר באיכותו ומי שיש לו אותו = שומר אצלו ולא מוכר!
לא נתקלתי באופניים טובים יותר המכסים גם רכיבת AM (מתונה - סינגלים טכניים אולם עם מעט זמן אוויר) וגם - XC.
סיכום
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
נכתב על ידי יגאל All Mountain  
בתאריך: 8/3/2005   שעה: 11:25
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
חצי שנה תקופת שימוש 
בארץ מקום רכישה
לאחר התאמות וכיונונים של האופניים למשקלי ומידותי האופניים מתפקדות בצורה טובה ביותר. אמנם אין נעילה של בולם אחורי אך בעזרת כיוונון יעיל ניתן לדווש גם בעמידה. בעד
עוד אינט´ש בבולם קדמי היה מתקבל בברכה (להבדיל מ-4 שיש לי).
כמו כן בגלל מבנה השלדה דיי מעצבן לתלות את האופניים על מתלה סטנדרטי לרכב (מאחור).
נגד
HARO נסיון במוצרים דומים 
דיסקים הם הבחלט תוספת מבורכת למרות המשקל. שינוי מפרטים 
אופניים טובות במחיר סביר.
סיכום
מי שמוטקד ממשקל האופניים אולי עדיף שיוריד ממשקל גופו לפני שהוא חוסך עוד 300 גרם ממשקל האופניים... המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי Eitan Lugassi  
בתאריך: 8/10/2004   שעה: 14:48
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
חודש תקופת שימוש 
7000 עלות
בארץ מקום רכישה
אחרי 8 רכיבות שטח אני יכול לומר - אופניים מדהים. (אופניים זה זכר..(-:)
כל מה שהבטיחו לי בחנות (ואמרתי לעצמי, כן כן..מוכרנים..) קוים ואף יותר.
בולם אחורי מדהים - לא מרגישים אף מהמורה בדרך.
נצמד לקרקע בכל סוג שטח.
בלמי ה V שמגיעים במקור בהחלט מספיקים (נראה אותם בחורף..)
בעד
מחיר יקר.
אין מבחר צבעים,אלא רק צבע פחם.
הגלגל האחורי הגיע עם שמניות קלות...היה צורך בכיוון.
נגד
רכיבת שטח זנב קשיח (TREK) נסיון במוצרים דומים 
איבזור סטנדרטי, בלי שינויים דרסטיים.
קרניים חובה לדעתי כי הכידון נמוך באופני ספישלייז.
שינוי מפרטים 
המלצה חמה. סיכום
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי רמי דוד  
בתאריך: 1/10/2004   שעה: 20:53
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
חודש תקופת שימוש 
7.5 עלות
בארץ מקום רכישה
אופניים מדהימים!!, יכולת שטח מצויינת , עבירות טובה, בולם אחורי propedal מונע בובינג באופן מצויין. אופניים קלות ומהירות. בעד
מהירים מדי עבור בלמי ה V שמגיעים איתם, מומלץ לשדרג במעמד הקנייה לבלמי דיסק מכניים(כפי שאני עשיתי - חסכון במחיר בגלל טריד-אין של ה V וללא עלות התקנה).
הפדלים לא נוחים למי שלא רוכב עם SPD (נעלי קליפלס) - היות וצד אחד מגיע עם משטח דריכה והשני SPD ומשום מה תמיד צד ה SPD נמצא כלפי מעלה - קשה לתמרן בקטעים טכניים.
נגד
Diamondback coil ss 2003 נסיון במוצרים דומים 
בלמי דיסק מכניים שימנו, פדלים שימנו 545. שינוי מפרטים 
אופני קרוס קאנטרי מצויינים ומהירים, הבולמים ומנגנון השיכוך האחורי עובדים נפלא והאופניים פשוט אלסטיים ונדבקים לקרקע.
סיכום
אמנם קצת יקרים אך שווים כל שקל. המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי אלברט סוני  
בתאריך: 27/5/2004   שעה: 23:57
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
7.7 עלות
בארץ מקום רכישה
חבל"ז. אחלה שיכוך, יציבות ומשקל. בעד
עדיף הדגם עם בלמי הדיסק אך תלוי בתקציב. טרם התרגלתי לכסא או שהוא לא נוח. נגד
זנב קשיח, עולם אחר. נסיון במוצרים דומים 
מומלץ בחום, לא לשכוח להביא לטיפול לאחר תקופה קצרה (חיזוק ברגים וכוונים הכרחיים) סיכום
תלוי בסגנון הרכיבה ובתקציב. התאים מאד לתקציב שלי ולסגנון הרגוע, השקט וההתחלתי שלי. המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
                

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2020