הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


coiler בשופ הרים

coiler יד שניה
אתר הרים > סקירות מוצרים > אופני שיכוך מלא > Kona coiler
Kona coiler


התמונה להמחשה בלבד
דירוג 3.203704 מתוך 5 מבוסס על 27 סקירות.
 
 20/9/2006 :15:24 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עדני עם תוכן  רציתי להוסיף
 12/9/2007 :17:40 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם קובץ´ עם תוכן  ?
 31/12/2005 :12:14 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם וקסמן עם תוכן  הציון הכללי צריך להיות מקסימאלי... לא הייתה לי דרך
 16/10/2004 :10:28 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל רוטנברג ללא תוכן  כמה אפשר ליקפוץ איתם?
 3/1/2006 :22:11 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שי ללא תוכן  שאלה מפגרת ! זה הכול תלוי ברוכב !


[ ]
לפרסום זה יש: 5 הודעות

                
נכתב על ידי אסף עדני  
בתאריך: 19/9/2006   שעה: 20:37
שלח הודעה לכותב הסקירה
אקסטרים סגנון רכיבה
חודש תקופת שימוש 
7900 עלות
בארץ מקום רכישה
אופניים עם חלקים ושלדה איכותיים וקשוחים.
הבולם האחורי פוקס ואנילה אר מעולה סופג מהמורות קטנות\גדולות דרופים ורוק גארדנס בכיף!
אופניים מהירים בטירוף בשל צמיגים איכותיים (מקסיס מיניון 2.35)ומערכת הילוכים סופנית שעובדת מעולה.
זורמים בטירוף בכל סוג של סינגל ..נסעתי הרבה יותר מהר בסינגלים שעשיתי מקודם עם הארדי 3 ז"ק.
בעד
בולם קדמי לא רע אך דיי מייאש מהבחינה שקשה להתאים ולכוונן אותו.סטם ארוך ולא פרקטי(החלפתי). נגד
ראלי m1000 יו אם אף הארדי 3 .... נסיון במוצרים דומים 
החלפתי לסטם קצר בונטרייגר ארל ששיפר את ההיגוי של האופנים בצורה מדהימה!כמו כן יותר קל לעשות איתם סטריט ודירט. שינוי מפרטים 
מומלץ לכל רוכב שאוהב לשלב סוגים שונים של רכיבה אגרסיבית ובמיוחד פרי רייד ושבילים.מכלולים מצויינים ושלדה איכותית בטירוף, אופניים וריסטליים מאוד במיוחד בקטגוריית המחיר(8400) סיכום
להחליף סטם המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי יונתן קריס  
בתאריך: 18/2/2006   שעה: 01:00
שלח הודעה לכותב הסקירה
פרי רייד סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
5,300 עלות
בארץ מקום רכישה
שנת 04´ עם שיכוך 5"
מראה: אופניים סקסיים
מפרט הגון; קראנק RACEFACE, מעצורים הדראולים, חישוקי RHYNO-LITE, FOX PROPEDAL, MARZOCCHI
תנוחת רכיבה אגרסיבית וצפופה כצפוי
מתלה אחורי מסיבי השאול מהסטינקי, הם בעצם כמו סטינקי בקטן יותר
המון CLEARANCE, BB גבוה
והבולם הקדמי כמובן...
בעד
BB גבוה- האופניים פשוט גבוהים! לטוב ולרע. אלו אופניים להכל, אבל הם ירגישו הכי בבית באיזה שביל מיוער וזורם עם ירידות וקפיצות. קצת פחות מתאימים לפעלולים טכניים בעיר בגלל גבהם.
כדאי מאד לשחק עם כוונוני השיכוך עד שמגיעים למשהו נוח.
הצמיגים המקוריים לא תופסים, למזלי קיבלתי אותם עם שני MAXXIS משובחים (אם כי שחוקים).
ברקס הדראולי HAYES, אי אפשר לדעת מה יהיה איתם, או שיעשו בעיות או שלא. נעשו כמה פשרות בשביל המחיר: HAYES, נאבות די פשוטות, מעביר LX (שודרג)
אין חסרונות משמעותיים
נגד
BANSHEE SCIROCCO
DBR ZETEC-PRO
K2 TIRADE 4
GIANT BOULDER...
נסיון במוצרים דומים 
פדלים - CLIP IN דו"ש
מעביר אחורי נהרס ושודרג ל- XT
צמיגים - MAXXIS HIGH ROLLER\ MOBSTER
שינוי מפרטים 
אופניים טובים לרוכב שבילים שרוצה להפתח לפרירייד אבל לא רוצה להקריב יותר מדי במשקל ובכיס, ורוצה אופניים אמינים שיעשו את העבודה בכיף.
יש מקום למשחק עם המפרטים ע"מ לשנות תנוחת רכיבה, הגיאומטריה הבסיסית צפופה אבל אפשר לשים סטם ארוך וכידון נמוך יותר וזה יעבוד.
סיכום
להחליף לצמיגים האיכותיים ביותר שמתאים לסגנון הרכיבה - נכון לכל אופניים. ה COILER יגיבו טוב לצמיגים בין {2.1" - 2.7"}
להתעסק עם כוונוני הבולמים עד שמגיעים לתגובה טובה.
פדלים קליפלס - לא להאמין כמה כוח ונוחות זה מוסיף
המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי אריאל וטסטון  
בתאריך: 1/1/2006   שעה: 01:07
שלח הודעה לכותב הסקירה
פרי רייד סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
6800 עלות
בארץ מקום רכישה
איכות החברה ללא תחרות, שלדה חזקה מאוד - אך החשוב מכל נותנות תחושת בטחון עצומה! שיפרו את יכולותי לעין שעור מהרגע הראשון שעליתי עליהם.בולמים מעולים הסופגים הכל כמו כלום - סלחניות מאוד , למרות כל השטויות שאני עושה...עוקבות מצוין בסיבובים ולמרות המשקל הלא קטן - דווקה יותר קל לי איתם בעליות הקשות עקב זה שהם פשוט מגהצים הכל!!!(קודם בעליה קשה הייתי נופל מכל אבן באופני הX3 שלי) בעד
קודם כל מחיר(למרות שברמה שלהם הם הכי זולות).
משקל(למרות ששוב,בסוג הזה של הכלים המשקל שלהם לא חריג)
מפרט - די פשוט, אך מספק בהחלט.שווה להשקיע בהם בשידרוגים.
צבע....אני אוהב צבעים יותר סולידיים - אבל זה הטעם שלי.
נגד
אופני ראלי,הארו V3 נסיון במוצרים דומים 
פדלים דו-שימושיים + מיגון(ריפוד)השלדה והבולם ע"מ לשמור עליהם בנפילות!!! שינוי מפרטים 
אם אתה רוכב שבילים אגרסיבי על גבול הפרירייד - שווה לעלות כיתה לאופניים אלה - הם ירחיבו את היכולות שלכם - אך לא לזלזל בהם גם אם אתם רוכבי פרירייד גדולים,הם יספגו כל דבר שתתנו להם!
למרות שאני אישית לא קפצתי יותר ממטר...
סיכום
אופניים איכותיות שסופגות הכל ומשרות בטחון!
צאו וקנו עכשיו!!! שוות את המחיר!
המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי נועם וקסמן  
בתאריך: 31/12/2005   שעה: 12:11
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
7800 עלות
בארץ מקום רכישה
מכיוון שאני רוכב מקרוס קאנטרי ועד פרי רייד קל אתן את הנקודות החזקות שלהם בכל סגנון:
כללי: אופניים שנראים טוב החל מהצבע וכלה במראה הכללי שמשדר "רסק אותי". משרים ביטחון בכל מצב, עלייה ירידה או מישור כאשר השילדה משדרת קשיחות מבנית מדהימה. הקשיחות הצידית היא מצויינת וההיגוי מדוייק בכל מצב.
קרוס קאנטרי-אופני שיכוך מלא שהם בעצם אופני "מלא שיכוך" מגהצים הכול! הבולמים רכים מאוד וזורקים את עצמם לכל בור. למרות "הפשטות" של הבולם הקדמי- אין שום כיוונון חוץ מקומפרשן לא צריך כלום מרזוקי באמת שיחקו אותה בגדול עם הבולם הזה שפשוט מתנהג נפלא. אפס בובינג או קרוב מאוד לכך בזכות הפוקס פרו פדל מאחור. האופניים משרים המון ביטחון בקטעי חול וקל מאוד לרחף איתם ולא לטבוע. בקרוס אני בדרך כלל מטייל איתם 30-40 קילומטר בשטח ישר וגם בשטח פחות ישר.
שבילים אגרסיבי ופרי רייד קל- כאן יוצאת לאור החייה שבאופניים! אני עקרונית רוכב פחדן ועובד על עצמי המון כדי להגיע לזרימה טובה. האופניים האילה משרים עלי המון ביטחון ונותנים לי את הדחף לרצות עוד! קראנק שממוקם גבוהה נותן יכולת לרדת מדרגות סלע גדולות מאוד בלי בעייה (מותקנת אצלי פלטה שלישית ולא בש גארד). הבולם האחורי שאצלי תפוס על המצב הפחות פרוגרסיבי שלו(שתי נקודות עיגון) אף פעם לא הגיע קרוב ללהיסגר למרות שעד היום קפצתי עד סה"כ חצי מטר ולא בחנתי את יכולותיו. הבולם הקדמי סופג הכל בירידה ומשאיר את הרוכב עם היגוי מדוייק מאוד. אני עוד לא ניצלתי את כל המהלך שלו שהוא גם פרוגרסיבי אבל אני מניח שהוא ייתמודד יפה עם דרופים רציניים. ראיתי כבר המון חברה שעושים עם האופניים דירט ג´אמפ בלי בעייה.
הדבר שאני הכי אוהב לעשות עם האופניים האלו זה ירידות מהירות והמראה מאבנים קטנות תוך כדי הירידה. אני מקבל עצירה מדוייקת מאוד, היגוי מדוייק ואחיזה טובה מאוד של הצמיגים בעצירה. הייתרון האדיר של האופניים האלה על אחרים הוא בדיוק בנקודה הזאת. זורמים בכל דבר- מקטעים מהירים ופחות טכניים ועד קטעים טכניים מאוד.
בעד
נגד כללי- הייתה לי בעייה שהבנתי שהיא לא בעייה גורפת- בהילוכים הקלים- פלטה ראשונה מקדימה ושלוש פלטות גדולות מאחור השרשרת מתחכחת בגלגל. הבעייה לא נפתרה לחלוטין ואפילו לייצרן אין הרבה מה להציע כדי לפתור אותה. נגד שני ודיי חשוב- למרות שקיבלתי יחס הוגן יחסית בסלאלום תל אביב אני לא אוהב אותם- זו פשוט חנות שלא נעים להיכנס אליה ואתה לא מקבל שם שירות אמיתי והרגשה שהם רוצים למכור. כמו כן הם לא טורחים להביא מספיק זוגות אופניים מכל סוג ובאוקטובר כבר לא נשאר להם כמעט כלום מהרבה דגמים. אני חושב שחברה כמו קונה ראוייה לייצוג יותר טוב.
קרוס קאנטרי- האופניים יתאימו לאוכלוסייה מאוד ספיציפית של רוכבים: רוכבים חזקים אשר לא מרבים לעמוד (בולם קדמי מתכווץ בצורה מטורפת בעמידה) ולא מחפשים נסיעת קרוס קאנטרי ב"טיסה נמוכה". מי שמחפש אימון אגרסיבי במהירות בינונית- תפסיק לחפש ולך תקנה קונה... האופניים בכל זאת שוקלים 16.8 קילו במקרה שלי וההתנגדות לגלגול של הצמיגים המקוריים היא גדולה+הם כבדים מאוד. עליות תלולות זה לא הדבר הכי נעים איתם אבל גם לא בדיוק תגיע אחרון והכי חשוב- תגיע!
שבילים אגרסיביים ופרי-רייד קל- אין כמעט נגד אולי חוץ מהצמיגים שהאחיזה שלהם בסיבובים היא לא מהטובות. אולי זה גם קשור לטכניקה שלי שהיא לא מדהימה.
נגד
k2 attack2 אופני קרוס קאנטרי מובהקים, נסיעות מבחן על santa-super light, stumpjumper2006, dimondback xsl בדיקה מחוץ לחנות של scott nitrus 22, prophet 1000, litume 5, trek liquid,
giant rehin, marin-attack ועוד....
נסיון במוצרים דומים 
פלאטים- שימאנו dx וטיובלס של ג´ו שינוי מפרטים 
לרוץ לקנות!!!! אני לא מכיר עוד אופניים שייתנו תמורה כל כך גדולה במחיר כל כך פעוט. אם פעם ארצה לשדרג אצטרך לשרוף סכום כפול ממה ששילמתי על אופניים חדשים שיתנו לי אותם דברים שאני דורש בצורה טובה יותר וזה אומר הכל. כל החלקים הבאמת חשובים הם ברמה גבוהה מאוד וגם החלקים "הפשוטים" כמו המעביר הקדמי למשל והשיפטרים שהם ברמת דיאור נופלים נפלא בחבילה הכללית.בדגמי 2006 ינחת פה ה-coil-air שלפי דעתי יש לו פוטנציאל לשבור את השוק בקטגוריית האופניים הוורסטיליים- מדובר באותה שלדה עם מכלולי קצה ומשקל של 14 קילו בערך. המחיר אני מניח יהיה בהתאם.
הציון שנתתי מתייחס לאופניים כחבילה כללית לצרכים וורסטיליים ולא לחסרונות הקטנים שיש להם בכל תחום.
סיכום
לא הייתי חוזר על הקנייה בסלאלום תל- אביב.
הייתי מציע לרוכבי שבילים אגרסיביים ופרי רייד להחליף את הפלטה השלישית בבאש-גארד.
למי שרוצה להשתמש בהם כמוני כאופניים וורסטיליים לבצע עליהם נסיעת מבחן של שעתיים שלוש לפחות ב-xc.
המלצות
כללי:  שלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הריםשלושה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
נכתב על ידי אלון מלר  
בתאריך: 27/7/2005   שעה: 19:59
שלח הודעה לכותב הסקירה
פרי רייד סגנון רכיבה
חצי שנה תקופת שימוש 
בארץ מקום רכישה
מדהימות, בולמות נפילות כאילו כלום, תמורה מדהימה למחיר, מעצורים מצויינים. וורסטיליות מאד- אפשר לעשות ממש ממש הכל (חוץ מאשר פרי רייד קיצוני מאד),גם לטייל, גם כושר בעליות, גם קפיצות ללא הגבלה...
אמינות, אמינות, אמינות...
בעד
קצת כבדות לטיולים... למרות שאני סוגר איתם בסביבות 30-40 ק"מ בכל רכיבה... אלו לא אופני קרוס קאנטרי טיפוסיות והמשקל והגאומטריה לא מעודדים עליות תלולות ממושכות. אבל הכל עניין של כושר...ואני לא מתלונן נגד
giant VT,NRS נסיון במוצרים דומים 
מוט כסא ארוך יותר, קליפלס שינוי מפרטים 
תמורה מעולה למחיר. אם אתה רוכב שבילים אגרסיבי מאד או פריריידר שפוי שרוצה גם לטייל טיולים ארוכים ומהנים -קח אותם בלי חשבון.
אם אתה רוכב טיולים בלי קטעים טכניים קשים מאד אולי עדיף שתפנה לאופציה קלה ועדינה יותר...
סיכום
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
נכתב על ידי תומר כחלון  
בתאריך: 12/3/2005   שעה: 20:19
שלח הודעה לכותב הסקירה
פרי רייד סגנון רכיבה
שלושה חודשים תקופת שימוש 
7800 עלות
בארץ מקום רכישה
2005 חזקות נוחות שוות את המחיר שלעומת אופניים אחרות אתם לא מקבלים הרבה. שירות מעולה מעולה מעולה מסלאלום תל אביב צוות מקצועי ברמה גבוהה. האופניים מתאימות גם לנסיעות קרוס (אכלו 50 ק"מ בים המלח) טיולי פרי רייד כל הרמפות במרכז מירב האופניים עוברות הכל- דרופים של 2 מטר אופניים למשוגעים חבל על זמן האופניים כאילו יפות כואב הלב כשיש שריטה ....








בעד
קצת כבדות לעומת אופני קרוס( מה שהיה לי לפני) אולי אבל אולי רק להחליף רוטורים ל8 נגד
trek 4500 , TERNER, HARO X2,KONA KAHUNA, נסיון במוצרים דומים 
הוספת מגן על גלגלי שיניים שינוי מפרטים 
שוות את המחיר חבל לזרוק כסף על משהו אחר. אמר מישהו פעם שאם אתה לא מחורמן על האופניים שלך אז זה לא האופניים שאתה רוצה ----- סיכום
כשקונים אופניים לא להיות פזיזים כי יש כמה דברים שחשובים שזה שירות ---סלאלום אלופה בזה, מחיר איכות מכלולים וסף היכולת של האופניים המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
נכתב על ידי אמיר רוטשילד  
בתאריך: 13/10/2004   שעה: 00:57
שלח הודעה לכותב הסקירה
פרי רייד סגנון רכיבה
חודש תקופת שימוש 
8000 עלות
בארץ מקום רכישה
שנת 05 אם 6" מפנקים מאוד. בולם אחורי פרופדל קידמי מרזוקי דרופ אוף 150, פשוט כיף לטפס ולרכב בכל התנאים אפילו שמדובר ב-15.5 ק"ג. הרגשה של "להיות בבית" פשוט נוחים. אין בובינג בעד
בולמים הייז הבורג משתחרר (נפוץ) וQ.R מפחיד שכבר ניכנס לי ברגל (החלפתי לבורג הלן) נגד
schwinn rocket 3, JAMIS CROSS COUNTRY 1 נסיון במוצרים דומים 
החלפת ה-Q.R בהלן לא נוח אבל אין ברירה (מניסיון) שינוי מפרטים 
נוחים מאוד ומתאימים לכל סיגנון רכיבה (חוץ מ D.H ו F.R אגרסיביים מאוד) מחיר מעולה סיכום
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים ציון
 
                

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2020