הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


FUEL EX-8 בשופ הרים

FUEL EX-8 יד שניה
אתר הרים > סקירות מוצרים > אופני שיכוך מלא > Trek FUEL EX-8
Trek FUEL EX-8


למוצר זה אין תמונה
דירוג 4.5 מתוך 5 מבוסס על 2 סקירות.
 
                
נכתב על ידי יוסי הלמן  
בתאריך: 1/6/2011   שעה: 09:06
שלח הודעה לכותב הסקירה
טיולי סוף שבוע סגנון רכיבה
מעל שנה תקופת שימוש 
בארץ מקום רכישה
פרו-פדל, בולמי FOX, מבנה ה full flowter הנותר שיכוך אחורי מעל ומעבר ל "4 המקוריים, פשוט משכך הכל, במיוחד בסינגלים מעט טכניים. מרגיש על האופנים כאילו הן חלק ממני, הרוכב.
יפות.
בעד
במעמד הקניה הוחלפו: כיסא, צמיגים ל MAXXIS
הוחלפו גם גריפים שהיו לא נוחים.
נגד
רכתי עד לאופניים הללו בעיקר על מספר דגמים של גארי פישר. היום אותה חברה, אבל הטרק EX8 הרבה יותר מתאימים לי וגם נראים ומרגישים מסיביים יותר.
גם האמינות עד כה טובה יותר מאשר היה בGF
נסיון במוצרים דומים 
צמיגים, כיסא, גריפים שינוי מפרטים 
רוכב עליהם כבר כשנתיים ובניגוד למחלת השידרוגיטיס בה לקיתי באופני העבר, כשאני חש דגדוג לשדרג משהו, אני עובר למוד רציונאלי ומגיע תמיד לאותה מסקנה-אין מה לשפר. סיכום
להחליף כמה שאפשר את מוצרי בונטרגר המקוריים. מעבר לכך מדובר באופני השבילים הכי טובים שהתנסיתי בהם. המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
נכתב על ידי eran mamon  
בתאריך: 14/7/2006   שעה: 14:35
שלח הודעה לכותב הסקירה
קרוס קאונטרי סגנון רכיבה
חצי שנה תקופת שימוש 
בארץ מקום רכישה
אני רוכב נמוך ועבה פעמיים שלש בשבוע כ 4 שנים. קניתי אחרי שקיבלתי מהיבואן זוג לניסיון שכלל 3 ימים במדבר ורכיבה באזור רמות מנשה של שבועיים בחורף. אני אוהב מאוד את ה EX הן מטפסות נפלא, מדוייקות בסיבובים, כשרוכבים מחובר מרגישים שהאופניים חלק ממך, לאחר למידת המזלג והבולם האחורי וכיוון נכון, החבילה של Reba Race עם בולם Pro Paddle אחורי, מאפשרות לכל רוכב להתאים את ההתנהגות של האופניים לסגנון שלו. נעילת מזלג מהכידון תענוג. אחריות של טרק על השלדה והטיפול של CTC יתרון שאין להקל בו ראש. בעד
משקל האופניים לא אופני מירוץ, הנטייה הטבעית של האופניים להצמד לקרקע תהיה חסרון לאוהבי תעופה. בשלדה SMALL כמו שלי, אין מקום לבקבוק בתוך המשולש הקדמי ובקבוק מלמטה מבטיח שתשתו אבק. פתרתי ע"י מתקן בקבוק עם כניסה צידית (יקר) ולא מתאים לכל בקבוק. נגד
שלש וחצי שנים על KLEIN ADEPT COMP שעברו שדרוג מזלג למניטו בלק עילית, אופניים נפלאות (גיא מאוד נהנה מהם). רכיבה על דגמים שונים לניסיון (חובה לפני קנייה) כמו סנטה קרוז בלייר, גארי פישר טסחרה, FUEL EX8 2005, MARIN MOUNT VISION תמיד לנסות לפני קנייה, לכל סיר יש מכסה... נסיון במוצרים דומים 
במעמד הקנייה החלפתי מערכת הילוכים מXTR ל SRAM9, החלפתי מעצורים מHAYES HFX לSHIMANO XT עם לחיצה דו צידית, צמיגים מBONTRAGER JONS ל MAXXIS IGNITORמלפנים (מדהים) ו MAXXIS RANCHERO מאחור (בינוני בדרדרת, נחמד בשבילים כבושים), כדאי לשקול החלפה של הכידון מקרבון לכידון קונבנציונלי כדי שאפשר יהיה להרכיב קרניים. החלפתי גריפים לרכים וכסא לBONTRAGER הישן והטוב (זה עם הג´ל התומך בחבילה) שינוי מפרטים 
הגעתי למסקנה שמאחר וחל שינוי מהותי בעולם אופני ההרים (השלדות קצת השתנו אבל בעיקר נבנו אופניים בחבילות הפרופדל למיניהן) צריך לשנות ומעבר למהלך של "4 לאבא יותר עם BOBBING. לשמחתי השינוי שבחרתי בו, למרות שאינו אקזוטי (מה יותר בנאלי מטרק FUEL) מתאים לי. אני נהנה יותר מאי פעם, האופניים מטפסות מקומות שבעבר היו קשים לי, הגיאומטריה מתאימה לי, האיבזור נפלא, מה אני אגיד ומה אומר - תענוג. אני מטפס חלש ואוהב ירידות, מנקה דרופים של 30-40 סנטימטר וקצת מקפץ פה ושם. האופניים האלה מתאימים לרוכבי קרוס קאונטרי (רובנו בעצם כאלה) שמחפשים סוס עבודה שייתן גם פן תחרותי למעוניינים וגם יתנו תשובה לטיולים של יומיים שלושה. השקט הנפשי של אחריות לשלדה, שווה גם הוא כמה נקודות (בקליין נשבר לי מזלג אחורי והיבואן דאג להחלפה בלי בב"לת). אם אתם במעופפים חפשו משהו אחר. סיכום
המלצתי היא קודם כל לנסות. אחרי שלש שנות רכיבה כל רוכב צריך להיות מסוגל להעריך האם האופניים שקנה מתאימים לו (בתנאי ששרדו) ולדעת מה מה היה רוצה לשנות. הסוכנים והיבואנים, צריכים לתת לכם לרכב לפני שאתם קונים. מבין הרוכבים אתי שלשה קנו FUEL EX8 אחרי רכיבות ניסיון. עכשיו אחרי חורף שלם וחצי קיץ, אני יכול להמליץ לרוכבי קרוס קאונטרי על האופניים האלה. המלצות
כללי:  חמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הריםחמישה הרים  עיסקה: ארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הריםארבעה הרים ציון
 
                

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2024

הצהרת נגישות