אופניים שנת 2008, בולם קדמי מרזוצ'י אתא 55, 160 mm, בולם אחורי DHX3 (עברו טיפול בשיפ לפני כשבוע), ברקסים אויד ג'וסי 5, צמיגים חדשים MAXXIS MINION, ONZO, דוושות B-77. גלגלגים DT SWISS, נבה קדמית אוניקס של DT SWISS. כידון 720 ממ, סטאם של טומסון 65 ממ. אופניים עברו טיפול גדול, מעביר אחורי חדש סראם 5, ציר מרכזי חדש.