| שלדה-Transition Blindside 2011 מידה M ברקסים-בולם קדמי-Marazooci Shiver מארזוקי שיבר בולם יחיד בארץ מכניקה של מוטו קרוס עובר טיפולים באופן קבוע כל 3 חודשים לא ימכר לבד היו עליו הצעות ממש גבוהות והחלטתי שהוא ימכר עם האופנים בלבד! בולם אחורי-Elka Stage 5 אחרי טיפול והחלפת דיו בושינגים שנת 2012 .ברקסים-אליקסר 5 שנת 2012 הוחלף רפידות ועברו בלידינג לפני שבועיים פדלים- Welgo B-150 דגם הכי מומלץ ויקר לרוכבי הדאון היל,אול מאונטיין,פרירייד. קראנקים-TruAtiv שנת 2011 גריפים-Rogue Lock-On Grip נקנו לפני שבועיים אוכף-WTB Pure V Rocket הגיע הבוקר מחוץ לארץ צבע כחול ושחור גלגל אחורי בנייה עצמית של מומחה לבניית גלגלים חישוק מאביק 823 ניפלים ALPINE על נאבה רבולושיין 32 גלגל קדמי Revulotion 32 מעביר אחורי סיינט 2012 נקנה לפני חצי שנה והוחלפו גם כבלים הילוכים ומוליך כבל הוחלף לצבע אדום שיפטר SLX רוטורים- 203MM AVID צמיגים MINION DH 2.5 חדשים לגמרי נקנו לפני שבועיים כידון FUNN צבע אדום קוצר ל750 מ"מ הגיע היום מחוץ לארץ עם הרפידות והאוכף. רייז 18 צאיין גאד BLACK SPIRE עם ברגי טיטניום חריטה של KCNC בצבע כחול. בקיצור אופניים מפרט קצה מושקעות בטירוף פשוט לבוא ולחטוף... נמכרות עקב פרישה מהתחום בנוסף ימכרו ציוד אישי שלי פול פייס צביצב של ליט משקפת של טור כפפות של פוקס מגנים של 661 מגני רגליים של פוקס חולצות רכיבה ועוד... האופניים מידה מדיום . לא יורד שקל אל תשאלו אפילו אם אני גמיש!! עריכה האופניי ם היום עברו שוב טיפולים בשתי הבולמים+טיפולי נאבות+החלפת רפ+טיפול לציר המרכזי *****המחיר הורד ב2100 שקל |
פרטים |