הרים - אתר האופניים הגדול בישראל

כתבות > מדור חדשות
עד כמה החום משפיע על הרכיבה שלך?

   לא רוכב/ת ביולי אוגוסט!
   רוכב/ת בשעות הערב המאוחרות
   רק עם זריחת החמה
   החום לא עוצר אותי
 
 

יבואנית ''סקודה'' בישראל ואיגוד האופניים סיכמו על שיתוף פעולה אסטרטגי לשלוש שנים
מאת:  דרור סופר לאתר של דרור סופר
7/4/2008, 19:38

                

   
יבואנית מכוניות "סקודה" בישראל חתמה על הסכם אימוץ עם איגוד האופניים לשלוש שנים .
במסגרת הסכם האימוץ ימותגו חלק מאליפויות האופניים בישראל בשם "סקודה" , יערכו מירוצים ייחודיים וכן תתקיים פעילות עממית בתחום הרכיבה .
 
חברת סקודה , הידוע בזיקתה לתחום האופניים בארץ ובחו"ל  מעניקה חסות בין השאר למירוץ האופניים החשוב בעולם ה "טור- דה פרנס" ותומכת בתחום האופניים במשך שנים רבות . תמיכתה באיגוד האופניים משתלבת עם תפיסת העולם של סקודה הדוגלת בשילוב של תרבות הפנאי והבריאות, כחלק מתרבות הרכב. החסות המסחרית של סקודה בישראל, תהפוך את "סקודה" לנותנת החסות המרכזית באליפות אירופה לאופני הרים שתתקיים בארץ ב 2010 וכן נותנת חסות מרכזית לאליפויות ישראל.
 
רוכבי נבחרות ישראל באופניים ילבשו בגדים עם סמלי סקודה בארץ ובתחרויות בחו"ל . רכבי סקודה יהפכו לרכבי הליווי הרשמיים של אליפויות ישראל .
 
איגוד האופניים , אשר מרכז את הפעילות התחרותית בתחום האופניים בארץ, מקיים ליגות סדירות באופני כביש ושטח ובסה"כ כ 60 תחרויות בשנה , בנוסף האיגוד מקיים פעילות ענפה בתחום העממי, איגוד האופניים הוא הגוף החשוב והמרכזי ביותר בתחום האופניים בישראל.
יו"ר האיגוד ד"ר יוני ירום ציין כי "החסות שהיא מהחשובות בתחום הספורט בארץ תאפשר לאיגוד לשדרג את רמת התחרויות והאליפויות ולתמוך ברוכבים מצטיינים."
 
חברת סקודה נוסדה בשנת 1895 כחברה ליצור אופניים. מייסדי החברה לוריין וקלמנט בסך הכל קיוו להיות יצרני אופניים איכותיים. בשנת 1904 הם ייצרו אופניים עם 4 גלגלים ומנוע עזר, שהיתה, למעשה, המכונית הראשונה של לוריין וקלמנט. הם גם היו הראשונים שהעיזו לחשוב על רעיון מהפכני והוא העברת מנועי העזר של אופניים (כן היה דבר כזה), ממקומם שמעל הגלגל הקדמי, אל מרכז מסגרת האופניים, מעל גלגל הפדלים ובכך, עיצבו, למעשה את הטוסטוס/קטנוע הראשון בעולם.
מפעל חייהם הפך לאחד מיצרניות הרכב הרווחיות בעולם ובעלת שיעור הצמיחה מהמרשימים שיש.
 
בזכות הקשר ההיסטורי לאופניים, הפכה "סקודה" לנותנת החסות הראשית למירוץ האופניים היוקרתי והקשה בעולם ה"טור דה-פראנס", מזה 4 שנים. ההסכם שנחתם השנה הופך את "סקודה" לנותנת החסות הראשית למירוץ זה לעוד 3 או 4 שנים.
גם בישראל, השתלבה "סקודה" היטב בפעילות האופניים ומזה כשנה מפעילה "סקודה" באופן קבוע, "ניידת תיקונים" המעניקה לרוכבי האופניים במקומות ריכוז גדולים, שירותי תיקון קלים, ללא תמורה. הניידת היא, למעשה, "סקודה רומסטר" ממותגת ובתוכה נמצאים נציג "סקודה" ומכונאי אופניים, המעניקים שירותי תיקון ללא תמורה.

ההסכם שנחתם עם איגוד האופניים, מאפשר ל"סקודה" כניסה מסודרת ורישמית ללב ליבה של פעילות האופניים בישראל ומהווה עמידה באחד מערכי המותג המרכזיים של "סקודה".

 
 אליפות אירופה באופני הרים 2010 בישראל...
אליפות אירופה באופני הרים  2010 בישראל התחרות החלה: תל אביב או חיפה להמשך
 תחרות משגב MTB הבינלאומית...
תחרות משגב MTB הבינלאומית המנצחים: רותם ישי וענבר רונן להמשך


לכתיבת כתבה במדור זה...
לרשימת הכתבות של דרור סופר...
 לתצוגת פורום
איגוד האופניים חתם על שת''פ עם יבואנית סקודה
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
לדרוג הכתבה יש לבחור בין הר אחד לחמישה הרים
פצצה 5 4 3 2 1 חלש 
מספר מדרגים: 9    דרוג כללי: 2.22

––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2024

הצהרת נגישות