עופר פוזנר ואופני הסגלבייקס החדשות שלו
 מאת: אלעד פלטין מומנטום
לפני שנה לערך, אולי פחות, שאלו אותי באיזה פורום, למה עופר פוזנר לא רוכב על אופני הקבוצה. עניתי בפשטות, כי הוא אינו רוכב מספיק מהר בשביל שיהיה מגיע לו אופניים. בשבועות האחרונים, השתנו הדברים....
נפתח ב: 13/6/2010

לעמוד הבית של אתר הרים
הרים > בלוג
 אלעד פלטין מומנטום
קבוצת רכיבת אופניים תחרותית. כביש, הרים וטריאתלון...

שילחו לי הודעה

בלוג זה נצפה  3609 פעמים
 13/6/2010   סיפורן של אופני ה SegalBikes האדומות של עופר 4538

 דרך חדשה 

בוקר טוב לאופני סגל החדשות שלי ,לאחר לבטים רבים החלטתי לקבל את אופני סגל שנצבעו בהתאם לבקשתי, בצבע אדום.

זה ממש לא ברור מבחינתי אך מכיוון שאני בעד תוצרת הארץ ומודע ליתרונות שהמגנזיום מציע החלטתי ללכת על האתגר ולרכב על סגל .

קיבלתי את האופניים ובקבלתי אני יודע כי אני צריך לוותר על פינרלו דוגמה מאובזרות במערכות רקורד שכל כך תואמות את אופיי ודרישותיי וכן אני צריך לוותר על אופני לוק שמאובזרות באופן דומה וכן על אופני פוגי כנ"ל וכן על אופני ראלי שאני מחזיק גם כן ועל אופני ווליר עם מערכות דוראס וכן על עוד 4 זוגות שכבר מעלות אבק שכל פעם שאני יוצא עם זוג אחר אני מתגעגע אליהם.

חברה זה לא פשוט יש לי את הברירה ,אבל מכולם אני מעדיף את הפינראלו הצבעים הצורה הקלילות המגע ואני קשור אליהם מאד ומשום שהן חדשות .

אלה הן התחושות שמלוות אותי בבוקר הרכיבה הראשונה של האופניים ,ברכב אני משאיר את הנסיכה שלי ויוצא עם תחושה של פרידה .

אביחי אומר "חכה חכה" ותראה מה תרגיש ואיך כשחיוך נסוך על פניו  .

פדל ראשון ,שקט האופניים מתגלגלת בשקט וואלה הכול רגיל אין שום דבר שונה כמה פדלים נוספים תחושה שונה ,לא זה סתם כנראה הגלגלים שונים ,לא ממש לא אלו אותם גלגלים ,שום דבר אינו שונה ,אז מה שונה ?

תחושת הכביש איני מבין אבל יש תחושה שונה ,צליל הגלגול שונה אבל שונה מאד ,זה כבר מסקרן ואפילו מאד ,תחושה חיובית ממלאת אותי ,כבר שכחתי את האחרות לא קיים יותר אף זוג אופניים ,מה הולך פה איך זה יתכן כבר שכחתי את כל אהובותיי ,זה לא יתכן .

אך תחושת הפידול והרוח מזמן חוויות חדשות   אנו רוכבים לכיוון מזכרת בתיה כל החימום אני חש את הנוחות במפגש בן האופניים לכביש מרגיש את השקט ואת השליטה על האופניים ,אני לוחץ והוואטים עולים ,הכול בשליטה הסיבוב מצוין אין תחושת איבוד כיוון ,טוב זה גם לא סיבוב חד או מהיר אך בהחלט מעיד על ההמשך ,אימון היום אמור להיות קל בינוני מתגלגל ,ללא  מהירות שיא או משהו מרשים ,סתם אימון של אמצע ,אמצע היום ההמשך הולכים לעבוד ,אוף כבר עברה שעה ,לא מרגישים שנהנים ,מגעים לצומת ראם אפשר מעט לפתוח נגמר החימום יש מישור רוח פנים עלייה מתונה הוואטים עולים ,קל לי מאד להוביל 300 350 וואט בקלות ,תחושה מצוינת.

צועקים עליי אימון קל היום אני יורד לזנב ,אני רגיל לאופניים הן חלק ממני .

צומת עזקה עלייה מתונה תלולה יותר אני אומר לעצמי 5 דקות של לחץ כמה וואט נוציא נראה 350 400 ,מעניין בקלות מרובה .

זה כבר מעניין .

האימון נגמר עם חיוך

האימון שהתחיל בפרידה נגמר בחיוך ,יש מה לעבוד .

 

יום שבת תחרות הן כבר יעמדו במבחן עצימות מרבית.

אני כמובן מחכה למערכות החדשות אין מצב שאני רוכב עם המערכות הקיימות .......זה לא מתאים לי כלל .

יום שבת בפתח

הכנות סופיות ,מחזיקי בקבוק ,מד וואטים.

יום שישי שיניתי את מנהגיי הולך לישון ב 11ושלושים - חמש שעות שינה זה בהחלט מספיק לאור השבוע האחרון שלא ישנתי כלל ,אבל אכלתי הרבה ,אני יוצא לתחרות שיש עלי ק"ג אחד נוסף לפחות ,לא מסתכל על המשקל ,שבוע הבא אני הולך לטפל בו טוב יותר .

הנסיעה ארוכה שעה וקצת יש זמן לנשנש לשתות קפה ,הכול זורם לאט על מנת שאוכל לרכב מהר .

מגיע ליער המגינים תחרות ראשונה עם אופני הסגל מעולם לא רכבתי עליהם במסלול מסוג זה ,מאד טכני ,מסלול כזה איני אוהב ,שינויי קצב עליות וירידות בפרט הירידות  איני מצליח להחזיק את הרוכבים ,

מבצע שני סיבובי הכרות אחד בינוני והשני מעט חזק יותר .

מרגיש טוב ,זמן הזינוק מתקרב ,אנו מזנקים עם העילית ,מפחיד אבל זה מה יש ,אכזבה רק 5 מהקטגוריה שלי (מסטרס פרו) אין תחרות אמיתית ,

אך הכול בוער רצון להחזיק עם העילית עולה בי ,נחייה ונראה .

שריקת הפתיחה

הילדים פורצים אוף זה מהר ,הפתעה העלייה הראשונה מאד קלה אני מחזיק איתם בקלות ואז באה הירידה ,כאן מתגלה הבושה ,הפלטון בורח לי בקלות אני פוחד בסיבובים במהירות הזו ,איזה מזל שוב עלייה קטנה אני סוגר פערים ,ימים יפים אני מחכה לעליות .

ואז שוב ירידה והגישור קשה יותר ,מגיע לעלייה האחרונה בסיבוב הראשון וכאן זה ניגמר .

סיבוב ראשון ב 300 וואט ממוצע מצוין וכאן אני לבד ,זה הולך להיות נג"ש אחלה אימון .

הפתעה מצידי אני מחזיק בקצב קבוע 8 סיבובים עד נפילת השרשרת ,פעמיים ,החלפות הילוכים לא טובות ,זמן לא טוב ,מתי אני אלמד לא להעביר בהצלבה ,כמה פעמים צריך להסביר לי .

זה בהחלט מוריד את המוטיבציה ,נוסף לכך שאני מבין שאין אף אחד מאחורי אני ראשון בפרו ,נני רכב איתי , לא חזר לעצמו עדיין לגמרי מאז הפציעה ,אך בהחלט מתפקד מדהים - כל הכבוד !

הקצב ירד ל 10 דקות לסיבוב אני בהחלט יכול יותר אך הדופק מספיק גבוהה ואיני צריך יותר .

מסיים בפיניש חזק 780 וואט מאד מרוצה .

חבל שלא היו יותר בפרו .

Segalbikes תפקדו מדהים, אחיזת כביש טובה ,יותר טובה מכמה אופניים שיש לי שעולות הרבה והרבה מאד .

הכוח עובר לגלגל מצוין ,הפתעה טובה .

יש עוד הרבה מה לבחון ולמדוד אך בתחרות טכנית כזו התפקוד מושלם .

כתב - עופר פוזנר

עריכה לשונית (בטח לא משהו) - אלעד פלטין

פורסם על ידי אלעד פלטין מומנטום @ :6/13/2010 1:19:07 PM
 הבלוגים שלי
  
  
  
  
הוסף בלוג
 הקישורים שלי
 לפורום של הבלוג
קישור
 מועדפים
הוסף למועדפים!
 אני בהרים
כתבות שלי
סקירות המוצרים שלי
סקירות המסלולים שלי
המכירות שלי
תמונות שלי
 התמונות שלי
תגובות לבלוג
עופר פוזנר ואופני הסגלבייקס החדשות שלו
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
תאריךמחבר\תהודעה
––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2019