1800 ק''מ + 12 תחרויות ואופניים חדשות ,כל התהיות והמסקנות ומה בכלל צריך .
 מאת: אלעד פלטין Power-Train
שנפרדתי מהפינראלו החדשות שלי שקרויות דוגמה, דגם קצה של אופניים יפות מושלמות בעלות נוכחות מדהימה וקימורים במקומות הרצויים ,בקיצור כל מה שגבר חושק ורוצה וגם חולם ואני הרבה זמן חלמתי על הדגם הזה שהחליף דגם קצה אחר שנקרא פרינס ,פה רק השם גורם לוויברציות בגוף ,אוי כמה שהן יפות .
נפתח ב: 31/8/2010

לעמוד הבית של אתר הרים
הרים > בלוג
 אלעד פלטין Power-Train
מה הייחודיות של POWER-TRAINING ? -שיפור בכושר הגופני ורמת הרכיבה - מובטח ! (בתוך חודשיים) - אין צורך באופניים (למה ש...

שילחו לי הודעה
 הסקירות שלי
  
  
  
  

בלוג זה נצפה  2337 פעמים
 31/8/2010    קיבלתי אופניים בצבעים שבחרתי שחור אדום שלטעמי מדהימות. הסגל עם גלגלי הבורה נראות מכונת מלחמה מושלמת. 4659
  
    לא הספקתי לרכב עליהם הרבה בארץ ולא לעשות מספיק טסטים ,אני אוהב טסטים זה מבחינתי המדד הברור והיחידי לתוצאות ואיכות הרוכב או האתלט .
אבל בהחלט הספקתי להתחרות באליפות הארץ במסטרס פרו ולמרות מה שרציתי לא הגעתי למקום שרציתי ,לדברי סילוון במידה ואינך ראשון אינך קיים .
מקום שלישי בנג"ש ומקום לא יודע היכן במרוץ האופניים ,אבל לא ראיתי שאני נסוג עקב האופניים ההיפך ,הרגשתי מהיר אגרסיבי וממוקם במקום הנכון .
לקנדה לקחתי את סגל. מזג האוויר סגרירי מעט גשם ו25 מעלות תחרות ראשונה נג"ש עם אופני נג"ש מקום 17 לא טוב .
התחרות הרצינית הראשונה קריטריום 70 רוכבי 50 + במסלול עם 6 פניות חלקן אכזריות ולחלקן מאד ידידותיות במהירות שחשבתי שהן מטורפות כ 40 קמ"ש ממוצע .
האופניים מגיבות פשוט מדהים ,בשלב זה טרם ידעתי שלפני הסיבוב צריך לשנות את הילוכים על מנת לצאת נכון ומהר מן הסיבוב ,מה אפשר לעשות רק שאתה רוכב והרבה אתה מגלה כול מיני פתרונות על מנת לרכב מהר וקל ,כול הרעיון הינו לרכב מהר ולהוציא כמה שפחות אנרגיה וזה בדיוק מה שאני  לא עושה .
 
   בגרף שאני מקבל  מן התחרות ניכר שבכול סיבוב האופניים מקבלות פיתול מטורף ,אני  ניכנס לסיבוב ב 275 וואט ויוצא בן 700 ל  1100 תלוי מה קרה לרוכבים קדימה ,האם היה ניסיון בריחה או לא .ואז מה אני צריך לגשר וזו העבודה הקשה .
אבל לצורכי בחינת האופניים ברור שזה יתרון ואפילו יתרון גדול ,האופניים עומדות או לא עומדות בלחצים גבוהים ביותר .
  והם עמדו בגדול ,הן מגיבות הן מתמסרות לרוכב הן מעבירות את התנועה בצורה יעילה ביותר ,כמו שאמרתי ללא כל בעיה .
 וזו התחרות הראשונה ללא עליות רק פניות מישור וסיבובים .
בתחרות השנייה שכללה עליות וירידות תלולות ניתנה האפשרות לבדוק עוד דברים ירידות תלולות כביש מאד משובש ועליות קשות עד 12 אחוז .
סגל נותנות כל מה שהרוכב רוצה וצריך מגיבות ונהדרות.
בהמשך התחרויות המשיכה  טכניקת הרכיבה להשתפר בעיקר בתחרויות הקריטריום   וגם כאן המשכתי ליהנות משיפורים בביצועים ככל שהמשכתי להגביר את המהירות בתוך התחרות חשתי ביטחון רב יותר באופניים ובתגובות שלהן על הכביש .
 
מסקנות
1 לאורך כל שלושת החודשי  הרכיבה התחרותית  האופניים תפקדו מדהים ,אפילו לא הצטרכתי לכוון אותן וגם לא עכשיו .
2 תגובות כביש נוחה  ללא כל בעיות .
3 תחושת כביש של נוחות טובה ביותר .
4 תחושת כביש בסיבוב מצוינת.
5 בטסט שעשיתי לא היה וואט אחד פחות מהאופניים הטובות ביותר שיש בעולם  .
 
 
פורסם על ידי אלעד פלטין Power-Train @ :8/31/2010 10:17:15 PM
 הבלוגים שלי
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
הוסף בלוג
 הקישורים שלי
 לפורום של הבלוג
קישור
 מועדפים
הוסף למועדפים!
 אני בהרים
כתבות שלי
סקירות המוצרים שלי
סקירות המסלולים שלי
המכירות שלי
תמונות שלי
 התמונות שלי
מומנטום איילון
מומנטום איילון
תגובות לבלוג
1800 ק''מ + 12 תחרויות ואופניים חדשות ,כל התהיות והמסקנות ומה בכלל צריך .
אימייל יישלח באופן אוטומטי למחבר
תאריךמחבר\תהודעה
––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש
אומניבייס בע"מ 2001 - 2017