הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2008 11:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dan עם תוכן  צמיג של TUBLESS עזרה
נושא: צמיג של TUBLESS עזרה  תאריך: 2/9/2008 11:02:00 AM
מחבר/ת: dan

שלום חברים.

אני רוכבת חדשה וצריכה עזרה ממומחים.
יש לי אופניים HARO V4 וגלגלי של TUBLESS (איש שמכר אמר שזה "ביתי"). (שזה לא אומר לי הרבה :) ) אתמול נכנס קוץ קטן וכשהוצאתי אותו התחיל לצאת אוויר מהגלגל. חכיתי קצת ונפחתי אבל עדיין המשיך לצאת אוויר. עכשיו אני לא יודעת איך עלי לפעול. לפי מה שאני יודעת בג"יפה צרי ךרק לנפח וזה נסתם . אז תעזרו לי בבקשה. האם אני אוכל להסתדר עם תקלה בבית או לקחת את הגלגל לחנות או כל פתרון אפשרי. ואם מישהו יודע כמה זה אמור בארך לעלות?

תודה רבה רבה רבה .
;)


חזרה לפורום