טקסט הודעת פורום
2/9/2008 9:26:00 PM
יונתן ב
תודה רבה על הפוסט!
נושא:
תודה רבה על הפוסט!
תאריך:
2/9/2008 9:26:00 PM
מחבר/ת:
יונתן ב
האם החלק שסימנתי באדום הוא האוזן המדוברת?
מצורפת עוד תמונה,של החישור והפולי.
שוב,תודה לך!
חזרה לפורום