הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2008 9:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יונתן ב עם תוכן  תודה רבה על הפוסט!
נושא: תודה רבה על הפוסט! תאריך: 2/9/2008 9:26:00 PM
מחבר/ת: יונתן ב

האם החלק שסימנתי באדום הוא האוזן המדוברת?

מצורפת עוד תמונה,של החישור והפולי.

שוב,תודה לך!


חזרה לפורום