טקסט הודעת פורום
| 2/9/2008 9:39:00 PM |
|
נושא: חייייב עזרה... תאריך: 2/9/2008 9:39:00 PM
מחבר/ת: סימון בן משה
משהו יכול לומר לי למה הגלגל האחורי שלי זז לצדדים (רופף)??.. :confused: אמרו לי שישתחררה לי הנבה.. אני יכול לעשות משהו (לבד)??.. ואם לא אז מה לעשות...?
תודה ענקית מראש ;)
|
חזרה לפורום |
|
|