הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2008 9:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סימון בן משה עם תוכן  חייייב עזרה...
נושא: חייייב עזרה... תאריך: 2/9/2008 9:39:00 PM
מחבר/ת: סימון בן משה

משהו יכול לומר לי למה הגלגל האחורי שלי זז לצדדים (רופף)??.. :confused:
אמרו לי שישתחררה לי הנבה..
אני יכול לעשות משהו (לבד)??.. ואם לא אז מה לעשות...?

תודה ענקית מראש ;)



חזרה לפורום