טקסט הודעת פורום
2/9/2008 11:59:00 PM
חגי שטייף
marin rift zone 2008
נושא:
marin rift zone 2008
תאריך:
2/9/2008 11:59:00 PM
מחבר/ת:
חגי שטייף
אבקש לקבל חוות דעת על האופניים הנ"ל . עבור רכיבת XC פלוס....
מי שמכיר ...אשמח לדעת מה דעתו על האופניים ...
תודה
חגי
חזרה לפורום