נושא: נגנבו אופני ספשייאלזד אדומות תאריך: 2/10/2008 12:19:00 AM
מחבר/ת: פיליפ
נגנבו לי לפני מספר ימים אופני ספאשיילזד הארדרוק אדומות עם בלם RST ובלמי דיסק באיזור ירושלים...האופניים מאוד יקרות לליבי. מדובר באופניים פשוטות, כ2500 ש"ח. אם מישהו רואה או שומע משהו, אנא צרו איתי קשר.
|