הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2008 10:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מניח שאתה מדבר על חצי
נושא: אני מניח שאתה מדבר על חצי תאריך: 2/10/2008 10:19:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ולכן המלצות אין לי - כי כבר שנים לא קניתי כזאת...

ראשית - כל הקסדות העומדות בתקן (כנראה כל או כמעט כל הקסדות המשווקות בישראל, ובודאי בחנויות האופניים המקצועיות) יתנו את אותה הגנה, פחות או יותר.

ההבדלים במחירים נובעים מהבדלים בנוחות, באוורור, במשקל, ובסטייל.
קסדת החצי שלי עלתה קצת פחות ממאה ש"ח, ומכיון שבחרתי אותה על פי הנוחות, ומשקל לא משנה לי שום דבר (רוב הרכיבות שלי הן עם FF ששוקלת קילו), אני מאוד מרוצה ממנה מאז ועד היום.

ובשורה התחתונה - זו גם העצה שלי. אם אין לך קסדה מועדפת בגלל סטייל/צביעה/מבנה-חיצוני-מגניב, ואינך יבבן משקל - הדבר החשוב ביותר הוא נוחות הקסדה על הראש. הדבר השני הוא איוורור. כל השאר הוא עניין של טעם.

בהצלחה


חזרה לפורום