נושא: לאיתן ברמן תאריך: 2/10/2008 12:35:00 PM
מחבר/ת: dan val
שלום איתן.
תודה רבה לך על הסבר מפורט. היתחלתי להרגיש שאני לא מאבדת כיוונים. יש לי כמה שאלות לגבי הסבר. 1.איך ליבדוק האם חישוק עומד בתקנון UST ? 2.אם הצמיג וחישוק לא UST אז חייב להשתמש גם בג"יפה רגילה וגם בג"יפה המיוחדת לטויבלס?
האמת כשהתחיל לצאת אוויר מהצמיג לא סבבתי את הגלגל. ואז ראיתי שיוצה חומר נוזלי .חקיתי כמה דקות נפחתי והחומר המשיך לצאת ואוויר גם. בבוקר למחרת(אחרי 10 שעות ) נפחתי את הצמיג והכל היה בסדר. כלומר החומר הזה בסופו של דבר אטם לי את החור. אז איך אני בודקת האם יש לי מספיק ג"יפה?
ושוב תודה רבה לך .
|