הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/10/2008 2:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 2/10/2008 2:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הדרך הפשוטה ביותר לדעת אם חישוק מסוים תואם תקן UST היא להקיש את שם החישוק באתר היצרן שלו, ולבדוק. על רוב החישוקים העומדים בתקן כתוב שהם עומדים בתקן.

פנימית מתנהגת שונה מצמיג בעת שמנקבים אותה (פנצ´ר). החור בפנימית שואף להתרחב, והחור בצמיג שואף להסגר. זו הסיבה שהרכב החומרים שונה מעט.
זאת ועוד, התנהגות החומרים השונים שונה, וערבוב ביניהם לא יועיל, וקרוב לודאי שיפגע בפעולות השונות של כל אחד.
אם יש לך טיובלס (UST או מקומבן) את צריכה ג´יפה לטיובלס. יש שני מותגים מובילים בשוק הישראלי:
סטאן:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_45&products_id=1513
הקישור מוביל אל אריזה קטנה. יש גם בקבוקים גדולים, חסכוניים יותר. בקבוק כמו זה שבקישור מספיק לצמיג שטח אחד.

יש מותג ישראלי בשם ג´ו. JOE. לא מכיר מנסיון אישי, אבל הבנתי שגם הוא מצוין. העדיפי את זה שזול יותר, או את זה שנמצא למכירה בחנות החביבה עלייך.

לגבי כמות החומר שנשארה - אין לי נוסחת פלא. אני ממלא כמה שנכנס, ואז רוכב ללא דאגות עד שמתחיל לאבד לחץ בקצב גבוה מדי (צריך לנפח כל רכיבה, או מספר פעמים ברכיבה...). אז, אם הצמיג עדיין במצב טוב, ממלא שוב עד למעלה. בדרך כלל לא צריך...

בכל אופן, מסתבר שהגי´פה עשתה את העבודה בסופו של דבר, כלומר שעדיין יש לך מספיק.

רכיבות טובות


חזרה לפורום