טקסט הודעת פורום
| 2/11/2008 2:50:00 PM |
|
נושא: בולמי מניטו תאריך: 2/11/2008 2:50:00 PM
מחבר/ת: גיא נחושתאי
אני רוצה לקנות אופנים חדשות שיש בהם בולמי מניטו,בבקשה שמישהו יגיב ויגיד לי אם הבולמים טובים ואם שווה לקנות אופנים עם כאלה בולמים.
תודה. :p
|
חזרה לפורום |
|
|