הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2008 2:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא נחושתאי עם תוכן  בולמי מניטו
נושא: בולמי מניטו תאריך: 2/11/2008 2:50:00 PM
מחבר/ת: גיא נחושתאי

אני רוצה לקנות אופנים חדשות שיש בהם בולמי מניטו,בבקשה שמישהו יגיב ויגיד לי אם הבולמים טובים ואם שווה לקנות אופנים עם כאלה בולמים.


תודה. :p


חזרה לפורום