טקסט הודעת פורום
| 2/11/2008 9:37:00 PM |
|
נושא: בעיקרון מניטן תאריך: 2/11/2008 9:37:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
בעיקרון מניטו היא חברה בסדר..אבל לרוב יש להם קצת בעיות והם לא אמינים..יש נזילות ולא כל כך מומלצים אם יש לך אפשרות לשדרג זה יהיה מצויין
|
חזרה לפורום |
|
|