הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2008 9:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  בעיקרון מניטן
נושא: בעיקרון מניטן תאריך: 2/11/2008 9:37:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

בעיקרון מניטו היא חברה בסדר..אבל לרוב יש להם קצת בעיות והם לא אמינים..יש נזילות ולא כל כך מומלצים
אם יש לך אפשרות לשדרג זה יהיה מצויין


חזרה לפורום