טקסט הודעת פורום
| 2/12/2008 4:35:00 PM |
|
נושא: עזרה דחופה בשיפרטים של סראם!! תאריך: 2/12/2008 4:35:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
לפני יומים שווק חיים השיפטר הימיני שלי..סראם SX4
יש לי מעביר קידמי שימנו אליוויו ומעבי אחורי סראם 5
מישהו יודע מאיפה משיגים שיפרטים של סראם?4 או 5 ומהי העלות שלהם?
ויש מישהו שמוכר שיפרטים כאלה.או רק ימני?
|
חזרה לפורום |
|
|