נושא: קפיצה תאריך: 2/13/2008 8:30:00 AM
מחבר/ת: gili surgon
שלום לכולם! אני די חדש בעסק וגיליתי שדווקא הסוג רכיבה שאני אוהב היא דרופ וכו´ כמובן נמוכים,עכשיו לשאלתי בניתי רמפה נחמדה 20-30 ס"מ מאדמה(אם אפשר הצעות בנייה לרמפה מאדמה אני ישמח)והאופניים שלי הםhttp://www.harobikes.com/mtb/bikes/flightline_comp.php האם הם מספיק חזקות לקפיצות של עד חצי מטר גובה, ואם אפשר כמה טיפים לגבי קפיצות ונחיתות תודה לעונים
|