טקסט הודעת פורום
2/13/2008 11:31:00 PM
דוד קריבושה
יש לי זוג אופניים
נושא:
יש לי זוג אופניים
תאריך:
2/13/2008 11:31:00 PM
מחבר/ת:
דוד קריבושה
שאספתי מהרחוב לאחר שהגנב שלהם ויתר עליהם. אם תוך שבוע לא יפנה אלי הבעלים, אתה מוזמן לבוא לאסוף אותם
חזרה לפורום