נושא: בקשר למידה תאריך: 2/16/2008 12:01:00 AM
מחבר/ת: לואי ע
אני 178 רוכב על מידה מדיום הנוסחה הפשוטה היא אופניים קטנות יותר שליטה ופחות נוחות וההפך אבל צריך לקחת בחשבון שיש חברות ודגמים מסוימיים שהמידה משתנה אפילו אותו מספר אז המלצה אישית אופניים חייבם למדוד אותם לרכב לנסות לעשות סיבוב זה לא יזיק אני מקווה שעזרתי לך :D
|