הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2008 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  אני ממליץ
נושא: אני ממליץ תאריך: 2/16/2008 10:58:00 PM
מחבר/ת: לואי ע

על haro x6 אופנים דיי אגרסביות במחיר של בדיחה אני איתם כבר חודשיים והם עושות הכל אני רוכב אגרסיבי קפיצות דרופים הכל והן עושות לי את העבודה מולץ בחום


חזרה לפורום