טקסט הודעת פורום
| 2/16/2008 10:58:00 PM |
|
נושא: אני ממליץ תאריך: 2/16/2008 10:58:00 PM
מחבר/ת: לואי ע
על haro x6 אופנים דיי אגרסביות במחיר של בדיחה אני איתם כבר חודשיים והם עושות הכל אני רוכב אגרסיבי קפיצות דרופים הכל והן עושות לי את העבודה מולץ בחום
|
חזרה לפורום |
|
|