טקסט הודעת פורום
2/17/2008 3:37:00 AM
נעם רוזנר
דרור-מה זה הכוכביות ליד השם?
נושא:
דרור-מה זה הכוכביות ליד השם?
תאריך:
2/17/2008 3:37:00 AM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
לאחרונה ראיתי שיש כוכבים (כמו דירוג) ליד השם של מי שכתב משהו בפורום,מה הם אומרים?
חזרה לפורום