הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2008 1:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yotam עם תוכן  נגנבו אופני ironhorse
נושא: נגנבו אופני ironhorse תאריך: 2/17/2008 1:25:00 PM
מחבר/ת: yotam

נגנבו במהלך שבוע שעבר אופני Iron Horse מדגם MAVERICK 3.0 שחורות.
נגנבו באיזור הרצליה.
האופניים חשובות לי מאד ואודה לכל מי שיתן מידע, פרס כספי למוצא.

יותם- 0543001609


חזרה לפורום