טקסט הודעת פורום
| 2/17/2008 1:25:00 PM |
|
נושא: נגנבו אופני ironhorse תאריך: 2/17/2008 1:25:00 PM
מחבר/ת: yotam
נגנבו במהלך שבוע שעבר אופני Iron Horse מדגם MAVERICK 3.0 שחורות. נגנבו באיזור הרצליה. האופניים חשובות לי מאד ואודה לכל מי שיתן מידע, פרס כספי למוצא.
יותם- 0543001609
|
חזרה לפורום |
|
|