טקסט הודעת פורום
| 2/17/2008 4:58:00 PM |
|
נושא: מידת נעלי רכיבה תאריך: 2/17/2008 4:58:00 PM
מחבר/ת: Yaakov
שמעתי שמידת נעלי רכיבה (עם קליטים) צריכה להיות גדולה בחצי מספר (או יותר?) מן המידה הרגילה של הנעליים אותן אני נועל. האם זה נכון -- ואם כן מדוע?
|
חזרה לפורום |
|
|