נושא: תשובה בנוגע למידת האופניים תאריך: 2/17/2008 5:36:00 PM
מחבר/ת: אלדד
איתי שלום. מידת האופניים תלויה מאוד בסוג האופניים, יכול להיות שתרגיש נוח על אופני פרי רייד מידה L ולעומת זאת באופני XC תצטרך M או S. כמו כן, המידה משתנה בין החברות השונות וכדאי לך מאוד לבדוק את מידת האופניים המדויקת (באינצ´ים) כדי להשוות. מניסיון, כדאי לבדוק את שני הגדלים בהם מתלבטים ובכל מקרה עליך להשאיר מרווח בין המפשעה ל"רמה", ככל שאתה רוכב אגרסיבי צריך להשאיר יותר רווח עד משהו כמו 7-8 ס"מ. אם תתן יותר פרטים אוכל לכוון אותך טוב יותר, בברכה. אלדד.
|