הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2008 5:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  לא בדיוק נכון
נושא: לא בדיוק נכון תאריך: 2/17/2008 5:40:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר


מידה היא מידה...
העניין הוא שנעל רכיבה (לעומת נעל רגילה) בנויה בהרבה מקרים בחצאי מידות: 42,42.5,43,43.5.
ולכן מראש אתה כבר בבעיה של חצי מידה.

מעבר לכך נעל רכיבה הינה קשיחה יותר ולרוב גם צרה יותר.
אז אתה בוחר בנעל שהיא לרוב מעט גדולה יותר.




חזרה לפורום