נושא: לא בדיוק נכון תאריך: 2/17/2008 5:40:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
מידה היא מידה... העניין הוא שנעל רכיבה (לעומת נעל רגילה) בנויה בהרבה מקרים בחצאי מידות: 42,42.5,43,43.5. ולכן מראש אתה כבר בבעיה של חצי מידה.
מעבר לכך נעל רכיבה הינה קשיחה יותר ולרוב גם צרה יותר. אז אתה בוחר בנעל שהיא לרוב מעט גדולה יותר.
|