טקסט הודעת פורום
2/17/2008 5:54:00 PM
דרור סופר
מה היה הפורמט של הקובץ?
נושא:
מה היה הפורמט של הקובץ?
תאריך:
2/17/2008 5:54:00 PM
מחבר/ת:
דרור סופר
האם היתה תקלה? שגיאה?
חזרה לפורום