טקסט הודעת פורום
2/17/2008 5:57:00 PM
נעם רוזנר
אין לי מושג מה היה הפורמט אבל תהליך העלאת התמונה
נושא:
אין לי מושג מה היה הפורמט אבל תהליך העלאת התמונה
תאריך:
2/17/2008 5:57:00 PM
מחבר/ת:
נעם רוזנר
היה מוזר..אני ינסה להחליף תמונה ונראה אם זה יקרה שוב..
חזרה לפורום