טקסט הודעת פורום
| 2/17/2008 9:00:00 PM |
|
נושא: אוקיי, נשמע הגיוני תאריך: 2/17/2008 9:00:00 PM
מחבר/ת: יעקב
ובקשר לזה: עד כמה חשוב שהנעל תשב הדוק על הרגל? כלומר -- אם בחרתי מספר גדול יותר בגלל שהנעל צרה (ולי יש רגל רחבה), מהי משמעות החופש שיתקבל (במיוחד ברכיבות ארוכות)? תודה!! יעקב
|
חזרה לפורום |
|
|