הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2008 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יעקב עם תוכן  אוקיי, נשמע הגיוני
נושא: אוקיי, נשמע הגיוני תאריך: 2/17/2008 9:00:00 PM
מחבר/ת: יעקב

ובקשר לזה:
עד כמה חשוב שהנעל תשב הדוק על הרגל? כלומר -- אם בחרתי מספר גדול יותר בגלל שהנעל צרה (ולי יש רגל רחבה), מהי משמעות החופש שיתקבל (במיוחד ברכיבות ארוכות)?
תודה!!
יעקב


חזרה לפורום