הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/17/2008 10:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  anton anton עם תוכן  הייתי רוצה לדעת מה דעתכם על אופנים infinity
נושא: הייתי רוצה לדעת מה דעתכם על אופנים infinity תאריך: 2/17/2008 10:14:00 PM
מחבר/ת: anton anton

הייתי רוצה לדעת מה דעתכם על אופנים infinity
האופניים אצלי הם בשביל רכיבה בשבילים וקצת קפיצות...
התקציב שלי הוא בנתיים עד 2000 שח
תידו לי בקשה מה טוב או מה רעה באופניים האלו...
ואם יש אופניים אחרים שאתם ממלצים בתקציב עד 2000 שח (יד 1)
תודה מראש :rating:


חזרה לפורום