נושא: הייתי רוצה לדעת מה דעתכם על אופנים infinity תאריך: 2/17/2008 10:14:00 PM
מחבר/ת: anton anton
הייתי רוצה לדעת מה דעתכם על אופנים infinity האופניים אצלי הם בשביל רכיבה בשבילים וקצת קפיצות... התקציב שלי הוא בנתיים עד 2000 שח תידו לי בקשה מה טוב או מה רעה באופניים האלו... ואם יש אופניים אחרים שאתם ממלצים בתקציב עד 2000 שח (יד 1) תודה מראש :rating:
|