טקסט הודעת פורום
| 2/18/2008 8:32:00 AM |
|
נושא: כשאתה מחובר ב-SPD אסור שיהיה חופש תאריך: 2/18/2008 8:32:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
אבל מידה שתתאים יותר בגלל הרוחב לא בהכרח תיצור חופש. נקודה שיש להקפיד לגביה היא דווקא אחורי הנעל מעל העקב. אם הנעל מאפשרת תנועה של כף הרגל מעלה באזור העקב הנעל לא טובה!!!
|
חזרה לפורום |
|
|