נושא: תודות!! תאריך: 2/18/2008 11:50:00 AM
מחבר/ת: יעקב א
אגב נעליים -- מה דעתך על שימנו דו שימושיות, לעומת ספשלייזד דו-שימושיות (טהו)? ראיתי שיש שני סוגים של שימנו: MT-51 ו- MT-58. אני רוכב כרגע עם טהו והן טובות מאד -- אבל הבעיה היא שהן לוחצות (ומכאן השאלה המקורית שהצגתי בפורום).
|