טקסט הודעת פורום
2/18/2008 4:33:00 PM
דודו שמילוביץ
תשובה לשאלה
נושא:
תשובה לשאלה
תאריך:
2/18/2008 4:33:00 PM
מחבר/ת:
דודו שמילוביץ
תודה על ההתיחסות לגבי רמת רכיבה אני חושב בנונית+ "דרופים" אין לי נסיון אך מעוניין ללמוד אני ממתין לאיזה קורס בצפון :eek: תודה מראש
חזרה לפורום