הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2008 4:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו שמילוביץ עם תוכן  תשובה לשאלה
נושא: תשובה לשאלה תאריך: 2/18/2008 4:33:00 PM
מחבר/ת: דודו שמילוביץ

תודה על ההתיחסות לגבי רמת רכיבה אני חושב בנונית+ "דרופים" אין לי נסיון אך מעוניין ללמוד אני ממתין לאיזה קורס בצפון :eek: תודה מראש


חזרה לפורום