הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2008 7:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  לדעתי ..
נושא: לדעתי ..  תאריך: 2/18/2008 7:11:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

ה KHYBER ELITE אופניים מעולות ! אבל יותר לכיוון האגרסיביות מאשר ל XC ..
וה Specialized Pitch FSR Comp יהיו לך טובות יותר לכיוון של ה XC ...
אבל אני ממממש אוהב את ה KHYBER ELITE ! אופניים ממש יפות ומעולות !!


חזרה לפורום