טקסט הודעת פורום
2/18/2008 8:53:00 PM
יהב מלכה
המלצה על בולם אחורי
נושא:
המלצה על בולם אחורי
תאריך:
2/18/2008 8:53:00 PM
מחבר/ת:
יהב מלכה
אני מעוניין לקנות בולם אחורי להארו r3 אני מעדיף עם נעילה
אם תוכלו להמליץ לי על סוג של בולם ואם אפשר גם מחירים אני אודה לכם מאוד
חזרה לפורום