טקסט הודעת פורום
2/19/2008 9:04:00 PM
סרגיו זוניס
שאלה טכנית(אולי מעשית...)
נושא:
שאלה טכנית(אולי מעשית...)
תאריך:
2/19/2008 9:04:00 PM
מחבר/ת:
סרגיו זוניס
באופניי כביש שיש קסטה של 8 ,האם ניתן לשדרג לקסטה של 9 (אולי 10?!)
כמובן, גם משנים את מערכת ההילוכים
חזרה לפורום