הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2008 9:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סרגיו זוניס עם תוכן  שאלה טכנית(אולי מעשית...)
נושא: שאלה טכנית(אולי מעשית...) תאריך: 2/19/2008 9:04:00 PM
מחבר/ת: סרגיו זוניס

באופניי כביש שיש קסטה של 8 ,האם ניתן לשדרג לקסטה של 9 (אולי 10?!)
כמובן, גם משנים את מערכת ההילוכים


חזרה לפורום