טקסט הודעת פורום
2/19/2008 9:56:00 PM
עומר נחום
מצאתי באג
נושא:
מצאתי באג
תאריך:
2/19/2008 9:56:00 PM
מחבר/ת:
עומר נחום
חחח
תראה צילמתי את זה..
חזרה לפורום