טקסט הודעת פורום
| 2/20/2008 9:08:00 AM |
|
נושא: בתיאוריה כן, פרקטית לא תאריך: 2/20/2008 9:08:00 AM
מחבר/ת: חנן יוסף
מלבד הקסטה. צריך להחליף את ידית ההילוכים (חייבים לקנות זוג), מעביר אחורי ושרשרת. עלות השדרוג תהיה גבוהה מעלות האופניים. ניתן לקנות היום מערכת 10 הילוכים Xenon,של קמפינילו במחיר די אטרקטיבי.
|
חזרה לפורום |
|
|