טקסט הודעת פורום
| 2/20/2008 4:42:00 PM |
|
נושא: הייתי הולך על אופניים אחרות. לא אלה תאריך: 2/20/2008 4:42:00 PM
מחבר/ת: גיא נחושתאי
אם אתה מוכן ללכת על יד 2 אני מכיר מישהו שמוכר אחלה אחלה אופניים ב 1400. אם אתה רוצה שלח בפורום אני יחבר אותך אליו.
|
חזרה לפורום |
|
|