הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/20/2008 4:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא נחושתאי עם תוכן  הייתי הולך על אופניים אחרות. לא אלה
נושא: הייתי הולך על אופניים אחרות. לא אלה תאריך: 2/20/2008 4:42:00 PM
מחבר/ת: גיא נחושתאי

אם אתה מוכן ללכת על יד 2 אני מכיר מישהו שמוכר אחלה אחלה אופניים ב 1400.
אם אתה רוצה שלח בפורום אני יחבר אותך אליו.


חזרה לפורום