הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2008 10:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  איזה בולם יש לך, ומה הסיבה שאתה רוצה להחליף?
נושא: איזה בולם יש לך, ומה הסיבה שאתה רוצה להחליף? תאריך: 2/21/2008 10:07:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בכללי, על הארו שיפט הייתי מעדיף בולם עם תא אויר קטן- כלומר מאוד פרוגרסיבי.


חזרה לפורום