טקסט הודעת פורום
2/21/2008 10:07:00 AM
איתן ברמן
איזה בולם יש לך, ומה הסיבה שאתה רוצה להחליף?
נושא:
איזה בולם יש לך, ומה הסיבה שאתה רוצה להחליף?
תאריך:
2/21/2008 10:07:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
בכללי, על הארו שיפט הייתי מעדיף בולם עם תא אויר קטן- כלומר מאוד פרוגרסיבי.
חזרה לפורום