טקסט הודעת פורום
| 2/21/2008 11:20:00 AM |
|
נושא: נגנבו אופני DH ספשלייז - צבע כסוף תאריך: 2/21/2008 11:20:00 AM
מחבר/ת: ohad mazliah
נגנבו לפני שבועיים אופני DH כסופות, משכך אחורי 4WAY משכך קידמי DURT JUMPER משומשות אבל אין לי כסף לחדשות מתגעגע מאוד
|
חזרה לפורום |
|
|