הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2008 3:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהב מלכה עם תוכן  תשובה לאיתן
נושא: תשובה לאיתן תאריך: 2/21/2008 3:03:00 PM
מחבר/ת: יהב מלכה

יש לי אקס פיושן בוכנת שמן עם אני לא טועה 130 סמ ואני רוצה להחליף כי אני רוצה לשפר את האופניים ולשים בולם מתכוונן על אוויר

מה זאת אומרת בולם עם תא אוויר קטן??


חזרה לפורום