טקסט הודעת פורום
| 2/21/2008 3:03:00 PM |
|
נושא: תשובה לאיתן תאריך: 2/21/2008 3:03:00 PM
מחבר/ת: יהב מלכה
יש לי אקס פיושן בוכנת שמן עם אני לא טועה 130 סמ ואני רוצה להחליף כי אני רוצה לשפר את האופניים ולשים בולם מתכוונן על אוויר
מה זאת אומרת בולם עם תא אוויר קטן??
|
חזרה לפורום |
|
|