הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2008 6:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בולם אויר
נושא: בולם אויר תאריך: 2/21/2008 6:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בולמי אויר רגילים מגיעים עם תא קטן, מה שגורם להם להיות מאוד פרוגרסיביים, כלומר - ככל שהבולם מתכוץ, כך הוא נהיה יותר קשה. זה אומר שאפשר לכון אותו להיות רך בהתחלה, ועדיין תחת עומס גבוה (למשל, בנחיתה מקפיצה) הוא לא יסגור מהלך.
בולמי אויר עם תא גדול הם פחות פרוגרסיביים, ונשארים רכים יותר כמעט עד סוף המהלך.

הדגמים החדשים של השיפט R3 מגיעים עם בולם של רוקשוקס - באר 2.1. אני מאמין שזה שדרוג לא רק מבחינת המשקל אלא גם מבחינת התנהגות המתלה.

מחירים של רוקשוקס בארץ אני לא יודע, אבל שוה לנסות גם במשומשים.
ראיתי גם הרבה פלואוט של פוקס במשומשים - אחלה בולם.

אם אתה לא קונה בחנות שגם מרכיבה לך, אתה צריך לדעת את מידת הבולם.
130מ"מ הוא מהלך המתלה. אם אתה לא בטוח במידת הבולם אוכל להסביר לך איך למדוד.

בהצלחה


חזרה לפורום