טקסט הודעת פורום
2/22/2008 1:28:00 AM
יהב מלכה
תודה איתן
נושא:
תודה איתן
תאריך:
2/22/2008 1:28:00 AM
מחבר/ת:
יהב מלכה
אשמח לדעת איך למדוד את מידת הבולם
תודה יהב
חזרה לפורום