נושא: זה לא הבאג תאריך: 2/22/2008 10:20:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
זה היה בגלל שעשינו עבודה על השרת
הבאג קיים באיזה קישור על האתר. קישור נשכך שלא ברור לי היכן הוא. הקישור צריך להשתנות אבל כנראה פוספס...
בקישור: יש היכן שהו בפורומים או בעמוד הקשור לפורומים איזה קישור\לינק שמוביל לעמוד שראית.
|