נושא: אולי כיוון תאריך: 2/22/2008 11:11:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
אם לא היה איזה פגיע פיזית במערכת ההילוכים יכול להיות שההילוכים לא מכוונים פשוט ואז אין הרבה בעיה נשאר רק לכוון. תסתכל שכל הדיסקיות של הקסטה מאחורה מקבילות ואין אחת עקומה... כמו כן(נדיר מאוד) אולי אחת מהחוליות בשרשרת עקומה.
|